Adalee?

See the results of this poll: Adalee or one of these?

Respondents: 34 (This poll is closed)

• Adalee : 1 (3%)
  • Rosalee : 6 (18%)
  • Adeline : 26 (76%)
  • Tinley: 1 (3%)

[name_f]Rosalie[/name_f] would be my favorite from your list, but I really dislike the [name_f]Rosalee[/name_f] spelling. I chose [name_f]Adeline[/name_f] instead. I’m not such a fan of [name_f]Adalee[/name_f] or [name_f]Tinley[/name_f].

I think [name_f]Adalee[/name_f] looks made up, and I think if I heard it I wouldn’t be completely sure how to spell it, which is inconvenient for your child and everyone else. I like [name_f]Adeline[/name_f] the post from your poll, and [name_f]Rosalee[/name_f] is nice too although I prefer the [name_f]Rosalie[/name_f] spelling.

[name_f]Adalee[/name_f] looks made up
My favorite would be [name_f]Rosalie[/name_f]

I voted for [name_f]Rosalee[/name_f]/ [name_f]Rosalie[/name_f]. To me, [name_f]Adalee[/name_f] is either like a rushed version of [name_f]Natalie[/name_f] or Aid-a-ly which sounds like an adverb. [name_f]Adeline[/name_f] is much nicer to my ear!

I voted for [name_f]Adeline[/name_f]. I love the nickname [name_f]Della[/name_f] as well as [name_f]Ada[/name_f] and I don’t mind [name_f]Addie[/name_f]. I would have voted for [name_f]Rosalie[/name_f] but not a fan of the spelling [name_f]Rosalee[/name_f]. [name_f]Adalee[/name_f] isn’t too bad but I don’t love it. Maybe Adaleigh instead - I think it looks a bit better… [name_m]Don[/name_m]’t like [name_f]Tinley[/name_f] sorry. Makes me think of [name_m]Tin[/name_m] foil.

Maybe Avonlea (AV-on-lee) instead of [name_f]Adalee[/name_f]?

I voted for [name_f]Adalee[/name_f]! It’s actually on my personal list, however I prefer it spelled [name_f]Attalie[/name_f].
I’m not a huge fan of [name_f]Tinley[/name_f], but I [name_u]LOVE[/name_u] the name [name_u]Finley[/name_u], so if you are looking for an alternative I would suggest [name_u]Finley[/name_u] or maybe [name_u]Brinley[/name_u].
I like [name_f]Adaline[/name_f] and [name_f]Rosalee[/name_f] (I prefer [name_f]Rosalie[/name_f]) but they aren’t my favorites:)

I voted for [name_f]Adeline[/name_f] but [name_f]Rosalie[/name_f] is my favourite. I dislike the spelling [name_f]Rosalee[/name_f]. [name_f]Adalee[/name_f] and [name_f]Tinley[/name_f] look made up imo.

Is it like [name_f]Ada[/name_f]-lee or [name_m]Ad[/name_m]-a-lee ?
[name_u]Adley[/name_u] seems like a safer choice, but definitely gives a different feel.

[name_f]Rosalee[/name_f] or [name_f]Adaline[/name_f]. The ee spelling of [name_f]Rosalie[/name_f] doesn’t bother me, but ie looks prettier to me.

I like [name_f]Tinley[/name_f] a lot! My second fave is [name_f]Adalee[/name_f]. Iam not a big fan of [name_f]Rosalie[/name_f]. I prefer [name_f]Rosie[/name_f].