hi!!! i have seen this idea going around for a little while, and i am finally getting into making them myself!!
you can give me 1-5 names or combos and i will try my best to make them for you!!
Could you please do [name_f]Tatiana[/name_f] [name_f]Johanna[/name_f] [name_f]Ilse[/name_f] [name_f]Henrietta[/name_f], [name_f]Emma[/name_f] [name_f]Liberty[/name_f] [name_f]Joy[/name_f] & [name_u]Vesper[/name_u] [name_f]Xochitl[/name_f] when you get a chance?
Thank you for doing this! [name_m]Can[/name_m] you do; [name_f]Dolores[/name_f] [name_f]Bee[/name_f], [name_u]Delaney[/name_u] [name_f]Faye[/name_f], [name_f]Violetta[/name_f] [name_u]Clare[/name_u], [name_u]Maxwell[/name_u] [name_m]Otto[/name_m] and [name_m]Wilbur[/name_m] [name_f]Blythe[/name_f]?
daisy lilith might be one of my favorite ones ive done!! aster mia gave me “im popular but deep down i want to be someone different” vibes. daisy lilith gave me “i might look innocent, but im not” vibes! i hope you like them!
i hope you like them!!
audrey mystique kinda gave me “daddy’s money” vibes, but in a good way!
ambrose raven gave me “introvert psycopath” vibes, but i like it lol!
These are all really cool! Could you please do one for [name_f]Nettie[/name_f] [name_u]Halcyon[/name_u] and [name_m]Louis[/name_m] [name_m]Bramble[/name_m]? Thank you!
[name_m]Hi[/name_m], I would like to request [name_m]Wilbur[/name_m] [name_u]Augustine[/name_u] and [name_m]Apollo[/name_m] [name_m]Knightley[/name_m] if you are still accepting