Another idea came to us -- which do you prefer?

We are seriously due any day now and we keep going back and forth on our names. Here are the latest two contenders:

[name_f]Camille[/name_f] Bohème

[name_f]Camille[/name_f] Amélie

Our other two girls are [name_f]Juliette[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f] and Magdalenne [name_f]Sanne[/name_f].

Thank you!!!

I’d go with [name_f]Camille[/name_f] Amélie, great match :slight_smile:

[name_f]Camielle[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f] for sure!

My favourite is [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f] which sounds gorgeous with [name_f]Juliette[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f] & Magdalenne [name_f]Sanne[/name_f] : )

I vote [name_f]Camille[/name_f] Amélie as well :slight_smile:

I’m the odd one out and favor [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Boheme[/name_f] - gorgeous! [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f] sounds too similar to me - the names almosr rhyme to me.

[name_f]Camille[/name_f] Amélie is beautiful!

[name_f]Camille[/name_f] [name_f]Boheme[/name_f] sounds better to me, but I prefer [name_f]Amelie[/name_f]… I do think [name_f]Amelie[/name_f] fits better with your other daughters’ names, so maybe [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f] would be a better idea.

[name_f]Camille[/name_f] Amélie and [name_f]Juliette[/name_f] Noëlle :slight_smile:

I like [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f].

[name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f] for sure.

My vote is for [name_f]Camille[/name_f] Bohème. I’m not a fan of the repeating Ls in [name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f].

I vote for [name_f]Camille[/name_f] Bohème. I’m kind of surprised how much I’m liking [name_f]Boheme[/name_f] in the middle with [name_f]Camille[/name_f]! It’s a bit unexpected, but paired with [name_f]Camille[/name_f], it really strikes the right stylish balance. Great choice! I usually like [name_f]Amelie[/name_f], but it’s too sing-songy with [name_f]Camille[/name_f] up front. Your sibset is gorgeous, btw!

[name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f]!

[name_f]Camille[/name_f] [name_f]Amelie[/name_f]!!