Emmett

what are everyone’s thoughts on [name_u]Emmett[/name_u]? also can you think of any nicknames other then [name_f]Em[/name_f]?

I like it. You could call him [name_m]Mitt[/name_m].

I like [name_u]Emmett[/name_u]. I like [name_u]Everett[/name_u] a lot, but I certainly like [name_u]Emmett[/name_u].

[name_u]Emmett[/name_u] nicknames besides [name_f]Em[/name_f], maybe:

[name_m]Mitch[/name_m]? The METT part sounds like [name_m]Mitt[/name_m] to me, so I think [name_m]Mitch[/name_m] could work. [name_f]Do[/name_f] you have a middle for [name_u]Emmett[/name_u], because that could give you more nickname options. Example:

[name_u]Emmett[/name_u] [name_m]Christopher[/name_m] could have a nickname like [name_m]Emrys[/name_m], or [name_u]Emmett[/name_u] [name_u]Jude[/name_u] and [name_u]Emmett[/name_u] [name_m]Jonathan[/name_m] could be E.J. or [name_m]Manny[/name_m].

I love [name_u]Emmett[/name_u]. I think it sounds like the name of a very good natured boy. [name_m]Just[/name_m] a good egg all around. :slight_smile: And I personally like it as a tribute to [name_u]Emmett[/name_u] [name_m]Till[/name_m].

I don’t think [name_u]Emmett[/name_u] needs a nickname, but if you like [name_m]Mitt[/name_m] you might want to consider the [name_m]Emmitt[/name_m] spelling (just makes more sense). I don’t like that so much though because it sounds super preppy to me and brings to mind [name_m]Mitt[/name_m] [name_u]Romney[/name_u].

[name_u]Love[/name_u], love, love [name_u]Emmett[/name_u]! I wouldn’t use a nickname.

I love the name, but it’s my sons name. We just call him [name_u]Emmett[/name_u], [name_f]Em[/name_f] or [name_f]Emmie[/name_f].

I love [name_u]Emmet[/name_u]. I prefer it to the feminine form of [name_f]Emma[/name_f]. I think it has a cute yet sophisticated sound.

I love love love [name_u]Emmett[/name_u], my first son will definitely be called [name_u]Emmett[/name_u] [name_u]Ryan[/name_u] and I like the nicknames [name_f]Em[/name_f] or [name_m]Emry[/name_m].

I love [name_u]Emmett[/name_u], and think it’s a super handsome and charming name. I think [name_f]Em[/name_f] and [name_m]Mitt[/name_m] are both cute nicknames.