Eve vs Lucinda & middle name for Albert?

Hello

We have our top 2 for girls name: Which fits best?: [name]Sidney[/name] [name]Warren[/name] and:
[name]Eve[/name] [name]Lucinda[/name] ([name]Sid[/name] and [name]Evie[/name])
[name]Lucinda[/name] [name]Helen[/name] ([name]Sid[/name] and [name]Lucy[/name])

We’re definitely going with [name]Albert[/name] for a boy ([name]Sid[/name] and [name]Al[/name]).
Here’s the short list for [name]Albert[/name]'s middle name: Which fits best? [name]Sidney[/name] [name]Warren[/name] and:
[name]Albert[/name] [name]Joseph[/name]
[name]Albert[/name] [name]Harvey[/name]
[name]Albert[/name] [name]Rowan[/name]
[name]Albert[/name] [name]Morgan[/name]
[name]Albert[/name] [name]Laurence[/name]
[name]Albert[/name] [name]Henry[/name]
[name]Albert[/name] [name]Dillon[/name]
[name]Albert[/name] [name]Samuel[/name]
[name]Albert[/name] [name]Robin[/name]

Surname is [name]Matthews[/name].

Thanks, [name]Rachel[/name]

[name]Hi[/name] [name]Rachel[/name], you know I still love [name]Eve[/name] [name]Lucinda[/name] [name]Matthews[/name]. I just think that [name]Eve[/name] [name]Matthews[/name] is so classy. For [name]Albert[/name], it’s a toss up between [name]Albert[/name] [name]Joseph[/name] [name]Matthews[/name] or [name]Albert[/name] [name]Laurence[/name] [name]Matthews[/name] with [name]Joseph[/name] slightly in front.

[name]Lucinda[/name] is waay too close to [name]Sidney[/name] for me, and [name]Eve[/name] [name]Lucinda[/name] is gorgeous! No contest there. I like [name]Albert[/name] [name]Samuel[/name] and [name]Albert[/name] [name]Henry[/name] best, but all the middles are pretty nice.

[name]Eve[/name]! [name]Lucinda[/name] has always sounded a little harsh and dated to me. [name]Eve[/name] is classy and timeless. My favorite [name]Henry[/name] combo would be either [name]Albert[/name] [name]Joseph[/name] or [name]Albert[/name] [name]Henry[/name].

[name]Eve[/name] [name]Lucinda[/name] and [name]Albert[/name] [name]Joseph[/name]. Perfection!

I usually love [name]Lucinda[/name]. It has just the right country twang. Yeah – I love country done right!

But with [name]Sidney[/name], it does seem a little strange. It’s the ‘s’ sounds, as though the names are mirror images of each other. I love [name]Eve[/name] too, and with your other child, [name]Eve[/name] [name]Lucinda[/name] is probably the way to go.

All the middle names seem good to me, except maybe [name]Dillon[/name]. Perhaps it is a family name, and meaningful to you, but people will hear [name]Dylan[/name], and for some reason it strikes me as a bit jarring with [name]Albert[/name]. Also, for me at least, [name]Dylan[/name] is one of those names that died with the 20th century and will sleep well for the next 100 years until it is ready to be rediscovered.