Would love to hear your favourite middle name for Claire from my list! We don’t like anything too old fashioned:
Claire Ivy,
Claire Noelle,
Claire Elodie,
Claire Annabel,
Claire Isla,
Claire Rosalie,
Claire Adeline,
Claire Poppy,
Claire Juno,
Claire Elise,
Claire shiloh,
Claire Maya,
Claire Ember,
Claire Willow,
Claire Iris,
Claire Mia,
Claire Holly
Claire Robyn
3 Likes
First of all, I’d just like to say I love seeing [name_f]Claire[/name_f] around here. It’s my great grandma’s name 
[name_f]My[/name_f] favorites from your list are [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Ivy[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f], and [name_f]Claire[/name_f] [name_u]Ember[/name_u] 
2 Likes
i love claire elodie so much! claire adeline, claire maya and claire willow are also lovely!
2 Likes
Its my grandmothers middle name!
1 Like
What a sweet way to honor her! You have so many great choices here, btw. Really can’t go wrong with any of them!
1 Like
I love [name_f]Claire[/name_f]! It’s classic that never goes out of style. [name_f]My[/name_f] favorites from your list are [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f] and [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Ivy[/name_f] 
1 Like
I love [name_f]Claire[/name_f]! [name_f]My[/name_f] favourite from your list is [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Robyn[/name_f] 
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Annabel[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Isla[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Adeline[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elise[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Robyn[/name_f]
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Maya[/name_f]
1 Like
I like [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Adeline[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elise[/name_f] and [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f] the best.
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Juno[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Poppy[/name_f] and [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f] are my faves
1 Like
claire rosalie, claire elise, and claire adeline are gorgeous! my favorite is probably claire elise 
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] is lovely such a sweet classic name 🫶🏻
You have so many wonderful middle names such a brilliant list it’s hard to choose a favourite but I think it goes to [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f].
I absolutely love [name_f]Rose[/name_f] names and this includes the variant [name_f]Rosalie[/name_f]. In my opinion [name_f]Rosalie[/name_f] is graceful, sweet, classy, oozes European chic and feels very melodic. [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Rosalie[/name_f] sounds so graceful such a wonderful name.
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elise[/name_f] is lovely and just rolls off the tongue! That would be my vote. 
2 Likes
I recently heard [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Poppy[/name_f] and fell in love with it

1 Like
[name_u]Love[/name_u] [name_f]Claire[/name_f]!
I like [name_f]Elodie[/name_f] and [name_f]Adeline[/name_f] the best. How about [name_f]Elowen[/name_f]?
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elise[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Elodie[/name_f], [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f], and [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Annabel[/name_f] are so perfectly elegant.
1 Like
[name_f]Claire[/name_f] [name_f]Iris[/name_f] & [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Ivy[/name_f] are my favorites.
1 Like
I love sweet [name_f]Claire[/name_f]! I think [name_f]Annabel[/name_f], [name_u]Shiloh[/name_u], and [name_f]Robyn[/name_f] are particularly lovely. Cool and quaint.
1 Like
I like the sound of [name_f]Claire[/name_f] [name_f]Noelle[/name_f] 
1 Like