Final Three! Pls. Vote!

See the results of this poll: FINAL THREE! Which is your favorite for my baby?

Respondents: 61 (This poll is closed)

• Merida Marie : 23 (38%)
  • Sawyer Belle : 10 (16%)
  • Ava Layne: 28 (46%)

I like [name]Merida[/name] best of first names but I do not love it with [name]Marie[/name], I think [name]Merida[/name] [name]Layne[/name] would be my favorite.
If combos are set in stone then I vote [name]Ava[/name] [name]Layne[/name].
[name]Sawyer[/name] [name]Belle[/name] is cute, not my style, to me [name]Sawyer[/name] is a boys name (which many people like). It is my least favorite.

I’d pick [name]Merida[/name] [name]Marie[/name]. Purely because I prefer it to [name]Ava[/name].

Personally, I don’t view ‘sawyer’ as name. Those are my reasons :slight_smile:

[name]Merida[/name] [name]Layne[/name] or [name]Ava[/name] [name]Layne[/name] or [name]Ava[/name] [name]Merida[/name].

1 [name]Ava[/name] [name]Marie[/name]
2 [name]Merida[/name] [name]Layne[/name]
3 [name]Sawyer[/name] [name]Belle[/name]

There are so many baby girls named [name]Ava[/name]! I think every other baby I know has been named that in the last year or so. Very overused.

[name]Sawyer[/name] is a boy name to me, too.

So I pick [name]Merida[/name]! I don’t love it with [name]Marie[/name] though. I like it better with your other two middle choices.

I voted for [name]Ava[/name] [name]Layne[/name] because I strongly associate [name]Merida[/name] with the character from Brave and I’m not sure about the alliteration with [name]Marie[/name]. [name]Sawyer[/name] is all boy to me, so I cannot see it on a girl though [name]Belle[/name] is a cute name.

I voted for [name]Merida[/name] but having [name]Marie[/name] as the mn is not suitable because [name]Merida[/name] is a form of [name]Mary[/name] as is [name]Marie[/name].

[name]Merida[/name] [name]Layne[/name] would be lovely

or

[name]Ava[/name] [name]Catherine[/name]

rollo

I like [name]Merida[/name] [name]Marie[/name] the best and a close second is [name]Sawyer[/name] [name]Belle[/name]. I don’t really like [name]Ava[/name] [name]Layne[/name]

I voted [name]Ava[/name] [name]Layne[/name] because [name]Merida[/name] [name]Marie[/name] is no-go for me.

Perhaps [name]Ava[/name] [name]Marie[/name] or [name]Merida[/name] [name]Layne[/name]?

[name]Sawyer[/name] feels too masculine, even with mn [name]Belle[/name].

[name]Merida[/name] is too Disney and I don’t care for [name]Sawyer[/name] on a girl. I think [name]Ava[/name] is beautiful.

I like [name]Ava[/name] [name]Layne[/name] and [name]Merida[/name], but not with [name]Marie[/name]. Echoing previous comments that [name]Merida[/name] [name]Layne[/name] would be nice.

I agree that [name]Merida[/name] [name]Layne[/name] and [name]Ava[/name] [name]Marie[/name] are more balanced combos in sound and feel. I would spell [name]Layne[/name] without the y. It’s unnecessary and looks “yooneek”.

I love [name]Merida[/name]! [name]Don[/name]'t really like it with [name]Marie[/name] though. [name]Ava[/name] is fine, just so popular. I don’t like [name]Sawyer[/name] at all, especially not on a girl.

My vote goes to [name]Ava[/name]

I also love [name]Marie[/name], but as I said before, not with [name]Merida[/name]. [name]Layne[/name] seems trendy to me and I really like [name]Belle[/name], but [name]Merida[/name] [name]Belle[/name] is a bit too much disney princess-y to me.

I voted for [name]Ava[/name] [name]Layne[/name] because [name]Merida[/name] [name]Marie[/name] is too matchy matchy as a first and a middle name for me. [name]Sawyer[/name] is a boy’s name to me so a no go.

1. [name]Merida[/name] [name]Marie[/name]
  2. [name]Ava[/name] [name]Layne[/name]
  3. [name]Sawyer[/name] [name]Belle[/name]

If the middle names are interchangable…

1. [name]Merida[/name] [name]Belle[/name]
  2. [name]Ava[/name] [name]Marie[/name]
  3. [name]Sawyer[/name] [name]Layne[/name]

I chose the name!

It’s a secret. [name]Don[/name]'t worry – I’ll post a birth announcement when my little princess comes into the world!:wink: