We cannot decide between the classic [name]Emma[/name] or the less popular(but still popular) [name]Lily[/name]. [name]Claire[/name] will most likely be the middle name. What do you think? [name]Emma[/name] [name]Claire[/name], [name]Lily[/name] [name]Claire[/name]?
[name]Lily[/name] [name]Claire[/name]! While I like [name]Emma[/name] a lot, and respect it, [name]Lily[/name] appeals to me on so many more levels. [name]Lily[/name] feels very vintage to me, too, and timeless, since I know just as many little Lilys as I do grown up and college-aged Lilys.
Good luck!
I once met twins named [name]Emma[/name] and [name]Lily[/name]! I think [name]Emma[/name] [name]Claire[/name] sounds and looks better than [name]Lily[/name] [name]Claire[/name], but I like [name]Lily[/name] more. It’s also less common. They’re both cute though!
What about:
[name]Lilia[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Lily[/name]
[name]Lilia[/name] [name]Emmeline[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Lily[/name]
[name]Lily[/name] [name]Emmeline[/name]
[name]Lily[/name] [name]Emmeline[/name] [name]Claire[/name]
[name]Liliana[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Lily[/name]
[name]Liliana[/name] [name]Emmeline[/name] nn [name]Lily[/name]
[name]Liliana[/name] [name]Emma[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Lily[/name]
[name]Emma[/name] [name]Liliana[/name]
[name]Emma[/name] [name]Lilia[/name] [name]Claire[/name]
[name]Emma[/name] [name]Lily[/name] [name]Claire[/name]
[name]Emma[/name] [name]Liliana[/name] [name]Claire[/name]
[name]Emmeline[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Emma[/name]
[name]Emmeline[/name] [name]Lilia[/name] [name]Claire[/name] nn [name]Emma[/name]
I’m with @raven i also really dig her suggestions!!!
[name]One[/name] vote for [name]Emma[/name] [name]Claire[/name]! (That’s my name!). [name]Lily[/name] is very pretty too though, so you couldn’t go wrong.
[name]Both[/name] names are lovely but I’ll vote for [name]Emma[/name] [name]Claire[/name]. [name]Do[/name] both of them sound and look good with your surname?
[name]Lily[/name] [name]Claire[/name] for me. Sounds as fresh as a raindrop.
[name]Lily[/name] [name]Claire[/name] for me too.
Though I like [name]Emily[/name] nn [name]Emma[/name] [name]Claire[/name] too.
[name]Lily[/name] all the way- although I’m slightly biased because it’s my daughters name (spelled [name]Lillie[/name]) but also [name]Emma[/name] is really trendy and too popular for me right now
I really like both but love [name]Lily[/name] more.