Jazz, Jordan, or Jackson for a boy 1st name

My husband wants a name that starts with the letter “J.” His top 3 are [name_u]Jazz[/name_u], [name_u]Jordan[/name_u], or [name_m]Jackson[/name_m]. What do you guys think?

I like [name_u]Jordan[/name_u] and [name_m]Jackson[/name_m]. I’m not keen on [name_u]Jazz[/name_u], I’ve only ever known it to be a nn for [name_f]Jasmine[/name_f]/[name_f]Jazlyn[/name_f].

I [name_u]LOVE[/name_u] [name_u]Jordan[/name_u]. It is very high on my list.

[name_u]Jordan[/name_u]. Definitely [name_u]Jordan[/name_u]. Not overused, not obscure, familiar spelling, classic, timeless, [name_m]Jordy[/name_m] or [name_u]Joey[/name_u] is freaking adorable, and you cannot go wrong.

[name_u]Jordan[/name_u] is my favorite.

[name_m]Jason[/name_m] or [name_m]Jasper[/name_m] nn [name_u]Jazz[/name_u] has always been a love of mine.

I dislike [name_u]Jordan[/name_u], it just doesn’t sound or look nice to me. [name_m]Jackson[/name_m] is ok, but I feel it’s a little overdone these days.

I like [name_u]Jordan[/name_u] best. [name_m]Jackson[/name_m] is too trendy and [name_u]Jazz[/name_u] sounds like a girl’s nickname to me.

I know a girl called [name_u]Jazz[/name_u] (not short for anything) and [name_u]Jordan[/name_u] is too trendy/unisex for my taste. [name_m]Jackson[/name_m] is perfect :slight_smile:

[name_u]Jordan[/name_u] for me, too. I’m not the hugest fan of [name_m]Jackson[/name_m] (although I do [name_f]ADORE[/name_f] [name_m]Jack[/name_m]!)–I’ve known too many awful ones–and [name_u]Jazz[/name_u] seems rather nicknamey to me. (Although I do like [name_m]Jasper[/name_m] nn [name_u]Jazz[/name_u]!)

If [name_m]Jasper[/name_m] or just [name_m]Jack[/name_m] was an option, I’d probably vote for that, but since it isn’t, [name_u]Jordan[/name_u] is getting my vote.

Good luck!

[name_u]Jordan[/name_u]!

I’m not crazy about [name_m]Jackson[/name_m] or [name_m]Jack[/name_m]. [name_u]Jazz[/name_u] would be an okay nn I guess but not a given name. I know a few [name_f]Jasmine[/name_f]'s that go by [name_m]Jazzy[/name_m].

I love the pp suggestion of [name_m]Jason[/name_m] nn [name_u]Jazz[/name_u]

[name_u]Jordan[/name_u] and [name_m]Jackson[/name_m] over [name_u]Jazz[/name_u] but [name_m]Jackson[/name_m] over [name_u]Jordan[/name_u]. Perhaps spelling it [name_m]Jaxon[/name_m] or something like that would make it more unique. [name_m]Jack[/name_m] or [name_m]Jax[/name_m] are both super cute nicknames or names on their own!