See the results of this poll: Margot or Matilda?
Respondents: 49 (This poll is closed)
- Margot : 22 (45%)
- Matilda: 27 (55%)
Respondents: 49 (This poll is closed)
[name_f]Matilda[/name_f]! It’s my favourite girl’s name and I [name_f]ADORE[/name_f] the name [name_f]Penelope[/name_f] too! [name_f]Penelope[/name_f] and [name_f]Matilda[/name_f] would sound awesome together
Definitely [name_f]Matilda[/name_f] with sister [name_f]Penelope[/name_f].
If you want [name_f]Margot[/name_f] with [name_f]Penelope[/name_f] I’d use the long form [name_f]Margaret[/name_f] or to freshen it up [name_f]Margaretta[/name_f] or [name_f]Marcheline[/name_f] or [name_f]Marjory[/name_f].
I think [name_f]Penelope[/name_f] and [name_f]Matilda[/name_f] sound lovely. I think [name_f]Penelope[/name_f] and [name_f]Margot[/name_f] is a bit o heavy.
I [name_u]LOVE[/name_u] [name_f]Matilda[/name_f]! [name_f]Margot[/name_f] always makes me think of an annoyed toddler trying to get rid of someone, “[name_f]Mar[/name_f] GO!”
I love both names but I think [name_f]Matilda[/name_f] goes better with [name_f]Penelope[/name_f].
I definitely prefer [name_f]Matilda[/name_f] with [name_f]Penelope[/name_f]!
I love both and I think both sound great with [name_f]Penelope[/name_f]… [name_f]Margot[/name_f] & [name_f]Penelope[/name_f], [name_f]Penelope[/name_f] & [name_f]Matilda[/name_f]…
I love the name [name_f]Matilda[/name_f] and [name_f]Penelope[/name_f] [name_f]Lavender[/name_f] [name_f]Belle[/name_f] is absolutely divine! [name_f]Matilda[/name_f] and [name_f]Penelope[/name_f] are gorgeous together.
[name_f]Margot[/name_f] is so much prettier and more stylish to me, and I think it goes with [name_f]Penelope[/name_f] beautifully.
I love [name_f]Margot[/name_f] But I think [name_f]Matilda[/name_f] sounds better with [name_f]Penelope[/name_f]. It’s not necessary for sibling names to “go” together though [name_f]IMO[/name_f]
I prefer [name_f]Matilda[/name_f], but voted for [name_f]Margot[/name_f] as I prefer it with [name_f]Penelope[/name_f].
I genuinely love both names!! [name_f]Matilda[/name_f] is a top 10 name here in Australia which would stop me from using it, but if you live outside Aus then go for it!