I’ve been thinking about using the name [name]Cassandra[/name] for a future daughter, because it was the name of my sister that I never knew. She would be almost exactly a year older than me, but she died of cancer a few months before I was born.
What middle names do you think work well with [name]Cassandra[/name]? Any other nn’s besides [name]Cassie[/name]?
I love [name]Cassandra[/name]! The only other nicknames i can think of for it are [name]Cass[/name], [name]Sandra[/name], or maybe [name]Sandy[/name] or [name]Cassia[/name].
@saramee: I like [name]Cassandra[/name] [name]Claire[/name] (does the alliteration work for that one?), [name]Cassandra[/name] [name]Paige[/name] and [name]Cassandra[/name] [name]Hope[/name].
@dantea: I like lots of your suggestions! [name]Reese[/name], [name]Grace[/name], [name]Elise[/name], [name]Jane[/name], [name]Ruth[/name], [name]Ellen[/name], [name]Lily[/name], [name]Violet[/name]. I think I like a shorter mn with the long fn [name]Cassandra[/name]. Thanks
[name]Love[/name] [name]Cassandra[/name]! My favorite combination is [name]Cassandra[/name] [name]Jane[/name] and I would use the nn [name]Cassia[/name]. It has the most beautiful yellow flowers! I also like the nn [name]Annie[/name] but it is a bit of a stretch.
[name]Cass[/name], [name]Annie[/name], [name]Andy[/name], [name]Sandra[/name], [name]Sandy[/name], [name]Sunny[/name], Sassy. Also, if you do C for a middle name you can call her C.C.
My cousin is [name]Cassandra[/name], her name is [name]Cassandra[/name] [name]Cheyenne[/name].
I love [name]Cassandra[/name], and I like that it has meaning for you.
As for nicknames, you could have [name]Andy[/name], [name]Sandra[/name], [name]Cassa[/name], [name]Cassia[/name], [name]Sandy[/name], [name]Annie[/name], [name]Anna[/name]?
My name is [name]Cassandra[/name] [name]Joy[/name] (after my paternal grandmother). I’ve gotten compliments on it my whole life. I love the Greek mythology story behind my name. When I was young I went by [name]Cassie[/name] and now my close friends call me [name]Cass[/name]. [name]Every[/name] once in a while, my mom calls me [name]Cassie[/name] [name]Joy[/name].
[name_f]Cassandra[/name_f] opal
[name_f]Cassandra[/name_f] [name_u]Marie[/name_u]
[name_f]Cassandra[/name_f] rose
im writing a book with a cassandra and im thinking her middle name is going to be opal