So we have decided on [name_u]Vivian[/name_u] for baby #4 if it’s a girl… we can’t decide on a middle name:
Some of the names on our list are:
[name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Juliet[/name_f]
[name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Annette[/name_f]
[name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Luella[/name_f]
[name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Lorelei[/name_f]
Also, what are your opinions on the different spellings of [name_u]Vivian[/name_u]?
[name_u]Vivian[/name_u]
[name_f]Vivienne[/name_f]
[name_u]Vivien[/name_u]
I quite like all the main spelling of [name_u]Vivian[/name_u], they just give me different feels. [name_u]Vivian[/name_u] seems streamlined and professional, [name_u]Vivien[/name_u] a little old Hollywood glamorous, and [name_f]Vivienne[/name_f] is frilly and sweet. Depends on what vibe most appeals to you, really.
Of the middle names you have, my favorite combo is [name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Lorelei[/name_f]. I also like [name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Juliet[/name_f] or [name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Luella[/name_f]. [name_f]Mariah[/name_f] is nice too, just don’t like it as much as the others.
I love [name_f]Vivienne[/name_f] [name_f]Juliet[/name_f]!! So pretty 
[name_u]Vivian[/name_u] is one of my favorite names! [name_u]Vivian[/name_u] is my favorite spelling, followed by [name_f]Vivienne[/name_f]. Of your picks, I think [name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Lorelei[/name_f] is my favorite, followed by [name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Luella[/name_f].
[name_u]Vivian[/name_u] [name_f]Juliet[/name_f] is my favorite.
To me [name_f]Vivienne[/name_f] is pronounced with the stress on the final syllable whereas the other ones have the stress on the first syllable. I personally prefer [name_u]Vivien[/name_u], because I like that old Hollywood glitziness.