Names I have been playing with

See the results of this poll: Which combos do you like?

Respondents: 72 (This poll is closed)

• Tessa Rose : 19 (26%)
  • Phoebe Jane : 22 (31%)
  • Erin Charlotte : 1 (1%)
  • Chloe Annabel : 5 (7%)
  • Eliza Rose : 17 (24%)
  • Annabel Phoebe: 8 (11%)

I love [name]Eliza[/name] [name]Rose[/name], its lovely and grows well as the child ages. [name]Annabel[/name] [name]Phoebe[/name] is lovely and strong - I like it. As for [name]Chloe[/name], its too popular for me and has lost appeal. [name]Love[/name] [name]Charlotte[/name], but not [name]Erin[/name] - maybe paired with a different fn. [name]Tessa[/name] is sweet, but [name]Tessa[/name] [name]Rose[/name], not too sure about it as a combo.

I like both [name]Phoebe[/name] and [name]Eliza[/name], but voted for [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name]. [name]Eliza[/name] was a close second for me though.

I voted for [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name] but if [name]Phoebe[/name] [name]Annabel[/name] had been a option…it would have been my pick. I also think [name]Charlotte[/name] [name]Erin[/name] flows better than [name]Erin[/name] [name]Charlotte[/name].

I love [name]Phoebe[/name] [name]Annabel[/name] and [name]Phoebe[/name] [name]Rose[/name] but our LN starts with a “Y”… PAY and [name]PRY[/name] are not good initials. I also like [name]Charlotte[/name] [name]Rose[/name]… CRY! Stupid letter Y, it makes it hard to choose a name!

xoxo
[name]Emilia[/name]

I love the names [name]Tessa[/name] and [name]Annabel[/name]. [name]Phoebe[/name] is really cute too

I love [name]Annabel[/name] [name]Phoebe[/name] and [name]Phoebe[/name] [name]Annabel[/name]! I prefer the full [name]Annabelle[/name] spelling though.

[name]Tessa[/name] [name]Rose[/name] - very pretty name though it reminds me of the musical Wicked, a main character is named [name]Nessa[/name] [name]Rose[/name]

[name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name] - I’d prefer [name]Phoebe[/name] [name]Rose[/name], with [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name] both names are a tad flat, though I like both
[name]Erin[/name] [name]Charlotte[/name] - [name]Charlotte[/name] [name]Rose[/name] or even [name]Erin[/name] [name]Annabel[/name]! again both [name]Erin[/name] and [name]Charlotte[/name] have a flat sound to me.
[name]Chloe[/name] [name]Annabel[/name] - I think [name]Chloe[/name] [name]Jane[/name] would work better
[name]Eliza[/name] [name]Rose[/name] - this one reminds me of [name]Music[/name] [name]Man[/name], there’s a babershop quartet song called [name]Lida[/name] [name]Rose[/name]
[name]Annabel[/name] [name]Phoebe[/name] - I think [name]Phoebe[/name] [name]Annabel[/name] would work better

Hands down, [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name], [name]Tessa[/name] [name]Charlotte[/name] sounds cute too if we’re allowed to mix it up :slight_smile:

I love:

[name]Tessa[/name] [name]Charlotte[/name]
[name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name]
[name]Eliza[/name] [name]Rose[/name]

For me, it is a tie between [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name] and [name]Eliza[/name] [name]Rose[/name]! [name]Phoebe[/name] and [name]Eliza[/name] are two of my favs.

emiliaj, lovely names! I voted for [name]Annabel[/name] [name]Phoebe[/name] but also love [name]Eliza[/name] [name]Rose[/name].

As for the initials spelling out a word, I admit those aren’t very pleasant words, but how often is someone’s initials really going to matter? First of all, I have a feeling most non-Berries wouldn’t even stop to think what the initials spelt. Secondly, if it’s a joke for ten minutes, who cares? It’s not like people are going to bring it up every time they see her. Having a beautiful name is the most important name, [name]IMO[/name]. And I don’t monogram but some Berries seem to be really into it… you could just use the first and last initial if you wanted. No big deal.

This exactly!

I liked [name]Eliza[/name] [name]Rose[/name] best from your choices, flows beautifully. I love the name [name]Charlotte[/name] too, but not paired with [name]Erin[/name].

At childcare there was one class with 3 [name]Charlotte[/name]'s- that has kind of put my off [name]Charlotte[/name] as a first name.

[name]Phoebe[/name] [name]Eliza[/name]?

[name]Emilia[/name]

I voted for [name]Tessa[/name] [name]Rose[/name] because I like [name]Tessa[/name] the most of the choices.

[name]Tessa[/name] [name]Charlotte[/name]
[name]Tessa[/name] [name]Jane[/name]

I also really like [name]Phoebe[/name] and [name]Eliza[/name].

[name]How[/name] about [name]Kiara[/name] [name]Rose[/name]?

Hmmm???

[name]Kiara[/name] [name]Rose[/name] is pretty! But I still prefer [name]Tessa[/name] [name]Rose[/name]! :slight_smile:

I vote [name]Phoebe[/name] [name]Jane[/name]. It’s simple, classic, and stunning. My 2nd is [name]Chloe[/name] [name]Annabel[/name].