Needing help with girl names!

Hello
We are expecting our second girl any day now and still have not settled on a name, our first is named [name]Jocelyn[/name] and we are needing ideas. We both like [name]Finnegan[/name] [name]Harper[/name], everyone says that [name]Finnegan[/name] is to masculine for a girl, but to me it sound feminine, like megan. Plus it goes good with jocelyn, we Also like [name]Harper[/name] [name]Vivian[/name], we both great grandparents that are named [name]Vivian[/name]. So any idea and help would be appreciated!

[name]How[/name] about [name]Jillian[/name] [name]Aviva[/name]?

While [name]Finnegan[/name]/[name]Finnigan[/name]/[name]Finegan[/name] is usually used for males, I think it would be an interesting name for a female.
It’s interesting but I think it might be better off as a strong middle name. Does the nickname “[name]Finn[/name]” appeal to you?

[name]Harper[/name] is a solid name that can stand on it’s own.

Have you considered [name]Yvonne[/name], [name]Evian[/name], [name]Viveca[/name]? [name]Just[/name] suggestions.

I have to agree that [name]Finnegan[/name] is a masculine name, especially when paired with [name]Harper[/name]. [name]Jocelyn[/name] is such a soft, quiet name. I would look for something that has that same vibe. I do love [name]Vivian[/name], though.

[name]Jocelyn[/name] is so sweet, and I think [name]Jocelyn[/name] and [name]Harper[/name] are perfect for sisters! [name]Harper[/name] [name]Vivian[/name] is lovely with [name]Jocelyn[/name].

Sorry, I can’t even imagine [name]Finnegan[/name] on a girl. It’s completely boy to me.

i love [name]Jocelyn[/name]! [name]Finnegan[/name] is definitely a boy name to me, sorry. I think [name]Jocelyn[/name] and [name]Harper[/name] go nicely together, but I think I like [name]Vivian[/name] [name]Harper[/name] better. [name]Vivian[/name] and [name]Jocelyn[/name] have the same feel to them to me. but either way, I would go with [name]Harper[/name] [name]Vivian[/name]/[name]Vivian[/name] [name]Harper[/name]