I’m from a very “preppy” area so there are certain names I associate with preppiness. Anything that reminds me of [name]Lily[/name] Pulitzer or my prep-school basically, lol. [name]Nate[/name] and [name]Bennett[/name] definitely seem preppy to me, [name]Elliot[/name] and [name]Henry[/name] less so. [name]Georgia[/name] (and [name]Georgina[/name]) is somewhat preppy to me, [name]Anne[/name] can be preppy, [name]Charlotte[/name] is preppy and [name]Brooke[/name] is not. These are just my personal associations though. Some other preppy names:
Boys: [name]Parker[/name], [name]Chase[/name], [name]Beckett[/name], [name]Fletcher[/name], [name]Kip[/name] ([name]Christopher[/name]), [name]Davis[/name], [name]Devlin[/name], [name]Everett[/name], [name]Grant[/name], [name]Griffith[/name], [name]Samson[/name], [name]Theodore[/name], [name]Tucker[/name], [name]Harrison[/name], [name]Trent[/name], [name]Ted[/name]/[name]Tad[/name], [name]Preston[/name], [name]Walker[/name], [name]Spencer[/name], [name]Easton[/name], [name]Mac[/name].
Girls: [name]Pippa[/name], [name]Annabelle[/name], [name]Aspen[/name], [name]Blanche[/name], [name]Carson[/name], [name]Cecily[/name], [name]Daisy[/name], [name]Kit[/name], [name]Edie[/name], [name]Tessa[/name], [name]Emerson[/name], [name]Helena[/name], [name]Leighton[/name], [name]Jane[/name], [name]Eliza[/name], [name]Maxine[/name], [name]Piper[/name], Tennley, [name]Willa[/name], [name]Blair[/name], [name]Martha[/name], [name]Vivian[/name].
Basically most last namey names make me think of preppiness. Also, I grew up a lot of very preppy people who had not so preppy names (like [name]Katherine[/name], [name]Mary[/name], [name]Jacob[/name] and [name]Brian[/name]) who had very preppy nicknames which included:
[name]Cricket[/name], [name]Maisie[/name], [name]Bunny[/name] (I kid you not), [name]Clio[/name] (nn for [name]Claire[/name]), [name]Bess[/name], [name]Bea[/name], [name]Josie[/name], [name]Birdie[/name] (nn of [name]Roberta[/name]), Ebby and Barth (nn for [name]Bartholomew[/name]), [name]Ned[/name] and a male [name]Izzy[/name] ([name]Isaac[/name]).