What are your thoughts on these three V girl names?

Which name do you think sounds best and what middle names would you give them?

[name_f]Vera[/name_f], [name_f]Verena[/name_f], [name_f]Vienna[/name_f]

I am in love with [name_f]Vera[/name_f], [name_f]Verena[/name_f] is OK’ish, and [name_f]Vienna[/name_f], though a beautiful word, doesn’t work for me.

I love [name_f]Vera[/name_f] [name_f]Rosemary[/name_f].

[name_f]Vera[/name_f] is my favorite too about of these and I like the suggestion of [name_f]Vera[/name_f] [name_f]Rosemary[/name_f] too. [name_f]Verity[/name_f], [name_f]Viveca[/name_f], [name_f]Veronica[/name_f], [name_f]Valerie[/name_f], [name_u]Valentine[/name_u], and [name_f]Victorine[/name_f] are some of my favorite V names.

[name_f]Vera[/name_f]! So pretty!
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Madeleine[/name_f] or [name_f]Vera[/name_f] [name_f]Isabella[/name_f]

I love [name_f]Vienna[/name_f], [name_f]Vera[/name_f] is ok and I’m not fond of [name_f]Verena[/name_f]:).

If you like ‘V’ names what about [name_f]Verity[/name_f]?

Get a is my favorite followed by [name_f]Vienna[/name_f].
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Cordelia[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Cecily[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Lorelei[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Pauline[/name_f]
[name_f]Vienna[/name_f] [name_f]Paige[/name_f]
[name_f]Vienna[/name_f] [name_f]Camille[/name_f]
[name_f]Vienna[/name_f] [name_f]Felicity[/name_f]
[name_f]Vienna[/name_f] [name_f]Jane[/name_f]

I think [name_f]Vienna[/name_f] is my favourite but then [name_f]Sienna[/name_f] is my #1 so I guess that’s why!

[name_f]Vera[/name_f] feels to outdated for me, and [name_f]Verena[/name_f] I just don’t like.

I know you didn’t mention it, but I came across a little [name_f]Verity[/name_f] recently and it’s started to grow on me!

My favorite is [name_f]Vienna[/name_f]. [name_f]Vera[/name_f] is nice, too. I like [name_f]Verena[/name_f]'s meaning, but it sounds odd to me for some reason.

Of those, I like [name_f]Vienna[/name_f] best. I love [name_u]Valentine[/name_u] and [name_f]Valerie[/name_f] as suggested.

[name_f]Vera[/name_f] is such a beauty! Makes me think of [name_f]Vera[/name_f] Kholodnaya and 19th century Russian ladies. [name_f]Verena[/name_f] seems a bit dusty and [name_f]Vienna[/name_f] is lovely.

I like [name_f]Verena[/name_f] the most :slight_smile:

Verena Alice
Verena Maisie
Verena Elizabeth

[name_u]Love[/name_u] [name_f]Vienna[/name_f].

[name_f]Vienna[/name_f] is my favorite among the three and I will suggest [name_f]Vienna[/name_f] [name_f]Cosette[/name_f]

[name_u]Love[/name_u] [name_f]Vera[/name_f].

[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Pearl[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Blythe[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Celeste[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Ruth[/name_f]
[name_f]Vera[/name_f] [name_f]Fleur[/name_f]