Which boy and girl name do you like?

Boy:
Stratton [name]Andrew[/name] [name]Reeves[/name] or [name]Lazlo[/name] [name]Scott[/name] [name]Reeves[/name]

Girl:
[name]Scarlett[/name] [name]Abigail[/name] [name]Reeves[/name] or [name]Annabelle[/name] [name]Victoria[/name] [name]Reeves[/name]

Let me know your thoughts on each name. We don’t know what we are having and have narrowed the choices down to this. thanks for your input.

[name]Lazlo[/name] [name]Scott[/name] [name]Reeves[/name] ( [name]Laszlo[/name] is completely awesome) & [name]Annabelle[/name] [name]Victoria[/name] [name]Reeves[/name] (but would love to see [name]Annabel[/name], she looks like she’ll grow up a bit bette than [name]Annabelle[/name]).

I love [name]Laszlo[/name] [name]Scott[/name] and [name]Annabel[/name] (I prefer this spelling) [name]Victoria[/name]. I love the name [name]Scarlett[/name], but I prefer [name]Annabel[/name] in this case because to me it sounds really great with [name]Reeves[/name].

I love Lazslo [name]Scott[/name] and [name]Scarlett[/name] [name]Abigail[/name]. Fantastic names!

I thought about [name]Scarlett[/name] [name]Reeves[/name] for a while, and I think it sounds fine. It grew on me!

Stratton and [name]Scarlett[/name] = )

Stratton and [name]Scarlett[/name] here, too.