Hopping on ye olde bandwagon!
Frances, Edith, Florence, Agnes, Winifred, Beatrice, Margaret, Harriet, Esther, Ruth, Louise, Josephine, Louisa, Theodora, Georgia, Helen, Beatrix, Eleanor, Mabel, Margot /// Virginia, Mary, Louise, Georgia, Carolina, Philippa, Frances, Helen, Georgiana, Dorothy, Diana, Anne, Margaret, Victoria, Winifred, Dorothea, Harriet, Martha, Catherine, Marguerite, Marigold
Lucy, Alice, Charlotte, Jane, Violet, Eleanor, Rose, Lily, Grace, Clara, Ruby, Penelope, Amelia, Nora, Eloise, Hazel, Claire, Caroline, Juliet, Ivy /// Meadowlark, Meed, Mayfair, Skylark, Aitne, Ozell, Maret, Mell, Antares, Irenea, Morwyn
Dorothy, Dorothea, Dottie, Winifred, Agnes, Edith, Esther, Daphne, Beatrice, Margaret, Theodora, Mabel, Agatha, Florence, Winnie, Frances, Betty, Harriet, Helen, Bonnie, Annie /// Violetta, Viviana, Valentina, Viola, Violette, Chiara, Liliana, Venezia, Luciana, Ottavia, Veronica, Seraphina, Julietta, Francesca, Vittoria, Valentine, Valencia, Marguerite, Serena, Celestia, Antonella
Bernadette, Agatha, Wilhelmina, Agnes, Annette, Constance, Blanche, Bridget, Beatrice, Dorothea, Colette, Philippa, Winifred, Antonia, Alouette, Antoinette, Cornelia, Claudia, Betty, Augusta, Sybil /// Sophie, Sophia, Olivia, Lily, Emma, Chloe, Ella, Isabella, Grace, Lucy, Emily, Zoe, Sofia, Claire, Ellie, Charlotte, Victoria, Mia, Madeline, Madeleine, Isabel
My Original Combos:
Frances Virginia “Annie”
Lucy Meadowlark “Lucky”
Dorothy Violetta “Dot”
Bernadette Sophie “Birdie”
Annie, Lucky, Dot, and Birdie
If I used these name banks to make new combos, without reusing any of the original names:
Josephine Marigold “Effie”
Amelia Skylark “Mia”
Florence Ottavia “Wren”
Sybil Emma “Billie”
Effie, Mia, Wren, and Billie